Május 28-ától kötelező minden webshopban feltüntetni a telefonszámot, azonban most kiderült, hogy ügyfélszolgálatot nem köteles működtetni a webáruházaknak.

Ahogy arról már márciusban beszámoltunk, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet május 28-tól egyérteműsödik, hiszen kimondja, hogy a távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően a vállalkozás köteles világosan és közérthető módon tájékoztatni a fogyasztót a vállalkozás székhelyének postai címéről, telefonszámáról és elektronikus levelezési címéről… stb.

Tehát 2022. május 28-tól kötelező feltüntetni minden webshopban a telefonszámot. Ugyanakkor az Ecommerce Hungary állásfoglalást kért az Igazságügyi Minisztériumtól, megkérdezte, hogy a telefonszám feltüntetésén túl szükséges-e ügyfélszolgáltatot fenntartaniuk a webshopoknak. A minisztérium szerint ez nem kötelező.

Az ÁSZF kötelező eleme tehát a telefoszám. Ha olyan ÁSZF-et szeretne, amit valóban ügyvédek készítenek, ami automatikusan frissül és bírságálló, akkor a VirtualJog lesz egyetlen és legjobb választás!

Előfizetek a Webshop csomagra