A telefonszám kötelező, az ügyfélszolgálat nem
Május 28-ától kötelező minden webshopban feltüntetni a telefonszámot, azonban most kiderült, hogy ügyfélszolgálatot nem köteles működtetni a webáruházaknak.
Ahogy arról már márciusban beszámoltunk, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet május 28-tól egyérteműsödik, hiszen kimondja, hogy a távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően a vállalkozás köteles világosan és közérthető módon tájékoztatni a fogyasztót a vállalkozás székhelyének postai címéről, telefonszámáról és elektronikus levelezési címéről… stb.
Tehát 2022. május 28-tól kötelező feltüntetni minden webshopban a telefonszámot. Ugyanakkor az Ecommerce Hungary állásfoglalást kért az Igazságügyi Minisztériumtól, megkérdezte, hogy a telefonszám feltüntetésén túl szükséges-e ügyfélszolgáltatot fenntartaniuk a webshopoknak. A minisztérium szerint ez nem kötelező.
Az ÁSZF kötelező eleme tehát a telefoszám. Ha olyan ÁSZF-et szeretne, amit valóban ügyvédek készítenek, ami automatikusan frissül és bírságálló, akkor a VirtualJog lesz egyetlen és legjobb választás!
címke
Kategóriák
- Adatkezelési tájékoztató (8)
 - Adatvédelem (8)
 - adatvédelmi szakértő (3)
 - ÁSZF (17)
 - ÁSZF generátor (188)
 - ÁSZF készítés (99)
 - ÁSZF kezelő (10)
 - ÁSZF modul (3)
 - Cookie szabályzat (3)
 - Egyéb kategória (1)
 - GDPR (8)
 - GDPR szabályzat (10)
 - GDPR szakértő (10)
 - GDPR tanácsadás (15)
 - Munkaszerződés készítés (1)
 - Virtualjog (11)
 - Webáruház ÁSZF (30)
 - Webshop Jog (7)
 - webshop jogász (32)
 - webshop ügyvéd (130)