A telefonszám kötelező, az ügyfélszolgálat nem
Május 28-ától kötelező minden webshopban feltüntetni a telefonszámot, azonban most kiderült, hogy ügyfélszolgálatot nem köteles működtetni a webáruházaknak.
Ahogy arról már márciusban beszámoltunk, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet május 28-tól egyérteműsödik, hiszen kimondja, hogy a távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően a vállalkozás köteles világosan és közérthető módon tájékoztatni a fogyasztót a vállalkozás székhelyének postai címéről, telefonszámáról és elektronikus levelezési címéről… stb.
Tehát 2022. május 28-tól kötelező feltüntetni minden webshopban a telefonszámot. Ugyanakkor az Ecommerce Hungary állásfoglalást kért az Igazságügyi Minisztériumtól, megkérdezte, hogy a telefonszám feltüntetésén túl szükséges-e ügyfélszolgáltatot fenntartaniuk a webshopoknak. A minisztérium szerint ez nem kötelező.
Az ÁSZF kötelező eleme tehát a telefoszám. Ha olyan ÁSZF-et szeretne, amit valóban ügyvédek készítenek, ami automatikusan frissül és bírságálló, akkor a VirtualJog lesz egyetlen és legjobb választás!
címke
Kategóriák
- Adatkezelési tájékoztató (6)
- Adatvédelem (7)
- adatvédelmi szakértő (3)
- ÁSZF (14)
- ÁSZF generátor (137)
- ÁSZF készítés (91)
- ÁSZF kezelő (10)
- ÁSZF modul (3)
- Cookie szabályzat (3)
- Egyéb kategória (1)
- GDPR (8)
- GDPR szabályzat (10)
- GDPR szakértő (10)
- GDPR tanácsadás (15)
- Munkaszerződés készítés (1)
- Virtualjog (7)
- Webáruház ÁSZF (19)
- Webshop Jog (7)
- webshop jogász (25)
- webshop ügyvéd (96)